BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 29 July 2011

kem usahawan muda *

Baru beberapa minggu pulang dari kem di Kelana Jaya . Aku rindu mereka laa . macam2 aktiviti menarik diadakan . aisy , masih terngiang2 lagi suara para facie memberi arahan ! aku pasti mereka juga merindukan tepuk semangat kami =DD disana , aku blaja macam2 . Erti persahabatan , kerjasama antara kumpulan , semangat setia kawan , perjuangan mencapai kejayaan . Aku juga berpeluang mengenali sahabat2 dari skola lain dan mereka byak mengajar aku . Saat paling indah bler kami berpeluang merasa menjadi seorang salesman ! omg ! mmg sgat memenatkan dan menduga kesabaran . Pada para2 salesman diluar sana , aku mengangkat tabik kepada anda semua atas kegigihan anda mencari rezeki ! Bler dah rasa jady salesman untuk satu ary , baru tau betapa payahnya mereka mencari rezeki . Anyway , aku nak ucapkan thanks a lot kpada group aku , Sixth Eleven yg sgat sporting ! Aku ta mungkin dapat lupa iklan minyak wangi kita =p Macam2 knangan indah aku dapat wif korang =) u guys mmg best ! (group paling ghairah )

0 comments: