BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 18 June 2011

Chapter : worse day*

Rabu , 8 Jun 2011 -4 p.m ,
 Apabila  mengenangkan ari itu , ia umpama satu mimpi ngeri ! tapi syukur laa pada Tuhan ,, Dia masih mahu menurunkan ujianNya .
farhat ouh farhat , kau mmg buat kami risau ! aisyy , tahniah laa , 7 jahitan buat anda =)
apa yg terjadi sbnarnya ? apa yg aku tau cumalah apabila kami terdengar bunyi jeritan nyaring dry arah rumah . kami tros lari balik . darah ada kat manamana . urghh ! aku benci perasaan nih ,, fobia pada darah ! farhat menangis ta henti . ksian dia =(  rupanya tgn dia terkena pisau . seriously darah terlalu byak ! lastly ,, dia tros dihantar ke Hospital Selayang . honestly aku simpati kat dia . heyy , adakalanya dia mmg menyakitkan aty tapy susa aku nak nafikan yg aku syg Mohd Farhat Danish Bin Aminuddin . ehemm .

0 comments: